Helpdesk

Popis nabídky

HELPDESK je určen pro zajištění podpory uživatelů a zákazníků. V rámci HelpDesku je možné zadávat a řešit dotazy, požadavky, chyby, problémové situace a úkoly nejen z oblasti informačních technologií, ale ve všech odvětvích organizace, které vyžadují stálou a včasnou podporu uživatelů nebo zákazníků. HelpDesk je možné implementovat v rámci firmy nebo jako služba pro zákazníky.

Komu je APLIKACE určena?
HelpDesk je určen všem zaměstnancům firmy. Vedoucím pracovníkům přináší informace o tom, jakým způsobem se řeší vzniklé problémy a požadavky, běžným uživatelům umožňuje rychle podat zprávu o čemkoliv potřebném a řešitelům (např. IT pracovníkům) zase poskytne dokonalý přehled o tom, jak jsou úkoly rozděleny a co je potřeba udělat.

Jak funguje?
HelpDesk funguje na jednoduchém principu zadávání a řešení požadavků a úkolů. Na jedné straně se požadavek (úkol) zadá do aplikace a na druhé straně jej jiná osoba může převzít k řešení, nebo může být automaticky přiřazena. Specifické požadavky týkající se například financí mohou procházet schvalovacím procesem. V průběhu řešení je možné vzájemně komunikovat a tuto konverzaci ukládat. Když je požadavek splněn, lze jej označit jako vyřešený. Výhodou HelpDesku je automatické rozesílání upozornění a mailů, díky kterým mají všichni uživatelé aktuální informace o všem potřebném.

Podmínky čerpání

Službu si objednejte telefonem či emailem uvedeným v kontaktech partnera. Sleva uvedená na kuponu vám bude poskytnuta při placení.

Doporučujeme objednávat nejpozději 14 dní před vypršením platnosti kuponu.

Kupón zdarma

Registrovat se Přihlásit se


Kupon uplatníte zde

Daliborova 426
70900 Ostrava

597 089 230

www.micos-sw.cz

obchod@micos-sw.cz

Galerie

  • MiCoS SOFTWARE s.r.o.